vineri, 18 septembrie 2009

Despre mine

Zilele Cetăţii au trecut de zile bune, iar peste oraş s-a aşternut liniştea mult cunoscută de noi, târgoviştenii. A fost o sărbătorire frumoasă, cu multe evenimente care au atras mai mult sau mai putin atenţia localnicilor. Oameni sosiţi din mai multe judeţe ale ţării ( Brasov, Mures, Prahova, Bistriţa-Năsăud etc.) au încercat să facă un bănuţ comercializându-şi produsele într-o fostă capitală a Ţării Româneşti. Păcat că vremea şi-a făcut un pic de cap şi a stricat câteva din Zilele Târgoviştei.
Desigur...vor fi şi persoane morocănoase care vor spune că "totu a fost sub orice critică", "la noi ca la nimeni", "românul tot român..." etc., de aceea mai bine nu mă arunc prea mult în aprecierea calităţii sărbătorii târgoviştene de anul acesta.
Aşa e românul, cu un spirit critic foarte dezvoltat, găseşte nod în papură şi nu aplică soluţiile pe care le găseşte...doar latră. Nu mai spun cât de hămăit sunt pentru activitatea mea pe acest blog si pe The Peacekkepers Army...nu că nu tot "criticii" ar fi spus că fiecare e liber să facă ce vrea cu blogul său, dam... Poate că eu am creat aceste bloguri la începutul lui iunie cu anumite scopuri, nu să construiesc în ele "arhitecturi literare" ( cum ii place cuiva să afirme) pline de vulgarităţi şi care nu fac altceva decât să scârbească lumea şi mai mult de această ţară.
Am încercat să atrag atenţia asupra unei legi care ar trebui modificată pentru binele tuturor celor implicaţi...nu v-a păsat. Am încercat să formez un grup în care să se strângă toţi doritorii de stabilitate privind o trupă de muzică, dar...
Eu sunt o persoană care nu cedează aşa usor, ci luptă când nici nu te mai aştepţi. De exemplu, privind licenţa mea la Facultatea de Ştiinţe Economice, Universtatea Valahia Târgovişte: deşi erau mici şanse să o mai obţin în sesiunea de vară, am continuat să sper acolo un pic, am muncit precum un nebun şi am reuşit. Asta poate şi pentru că am avut profesori de la care am avut ce învăţa. În liceu iaraşi am avut profesori care şi-au facut excelent treaba; sunt mândru că sunt absolvent al Colegiului Economic "Ion Ghica", Targovişte! Am ajuns acolo pentru că îmi place să lucrez cu cifrele; mi-a fost transmis microbul Contabilităţii foarte repede, facultatea am continuat-o pe Contabilitate şi Informatică de Gestiune (program Bologna)... iar acum aştept rezultatele înscrierii la master (tot Contabilitate, ce credeaţi?).
Ca hobby principal - şahul (nu mai sunt în forma de altă dată, of, of...). Ar mai fi multe alte domenii care mă interesează, poate acest interes fiind şi un defect al meu. Dorinţa de perfecţiune te costă uneori foarte scump... Dorinţa de perfecţiune în prea multe domenii!
Ca încheiere, îi rog pe cei care nu-mi înţeleg gândirea ca să mă ierte! Din câte am auzit este de vină şi zodia (rac); se pare că uneori gândesc prea ramificat, vin cu idei de ameţesc neuronii oamenilor (apropos, neuronii mei nu îmi obosesc aşa uşor cum spunea un "prieten", ci muncesc al naibii de bine, îmi dau idei foarte multe) şi sunt greu de înţeles, pentru că atunci când vrei să-i împaci pe toţi, ai nevoie de o gândire adâncă...e ciudat că atunci când îţi reuşeşte planul "diabolic" puţini îşi dau seama că tu eşti "de vină" pentru binele produs, iar cu prima ocazie....rişti să fii pedepsit în loc să fii răsplătit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu