luni, 1 iunie 2009

Primele cuvinte

Salutare! După ce ieri am postat pentru prima oară pe The Peacekeepers Army , m-am hotărât să las acel blog special pentru grup şi să creez un alt blog pentru restul temelor.
Acest blog va fi, după cum se vede în titlu, o adevărată Enciclopedie a temelor: să nu vă miraţi că mai spun câte un lucru despre clasa politică sau pomenesc ceva termeni economici! Să nu va miraţi dacă vorbesc vorbesc despre literatură, muzică, film, sport sau alte domenii! De toate pentru toţi!
Am decis să-mi modific "numele de afişare" din Ştefan (unul cam des întâlnit) în Exarcus (nume de familie pe care ar fi trebuit ca eu să-l port acum dacă nu se întâmplau clasicele pociri de nume).
Momentan cam atât, eu mai bântui prin zonă că am licenţa în grija!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu