miercuri, 15 iulie 2009

Trăiesc

De ce ceva timp cred că m-aţi dat dispărut... Nu am mai scris nimic în "enciclopedia" mea pentru că am lucrat foarte intens la lucrarea de licență. Nici acuma nu prea am timp și inspiraţie pentru un articol fain... cred că abia după ce prezint lucrarea de licență o să vă tot bat la cap cu tot felul de postări (23-24 iulie).
Pe scurt: m-am prăpădit de râs vânzându-l pe Giginio El Becalinio ales de un popor cu "capul pe umeri" să ne reprezinte la UE (am ajuns oi baaaaai! behehehe!), văzând cum ungurii pot face lucrurile să se miște încet-încet aşa cum vor ei în țara asta și oameni incompetenţi puşi pe posturi de conducere.
Mi-a rămas în gând o emisiune recentă la TV în care candidatul PNL la președinție se jură că nu face campanie anti-Băsesescu, dar îi pronunţa, oameni buni, numele din 2 în 2 minute. Nu este singurul care procedează în halul acesta! Cam toată lumea îl are ca principal adversar pe actualul preşedinte la viitoarele alegeri, deşi acesta încă nu şi-a anunţat candidatura şi chiar a spus că e posibil să nu participe.
Eu cred că voi alege la iarnă acea persoană care va şti să se afirme neutilizând aceste metode de promovare ( de a trage în jos adversarii şi a-i împroşca cu noroi ), în cazul în care va exista vreunul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu