marți, 11 septembrie 2012

Zilele Târgogovizdei

Azi punem scena, mâine se cântă numai tâmpenii, poimâine la lucru toată lumea! Cam aşa au fost serbate zilele oraşului. Nu că am fi meritat mai mult...De fapt mint: au fost 2 zile de lălăială pe scenă:
- în prima au turnat plumb în picioarele mulţimii mult vestiţii şi nedreptăţii (întodeauna) TROOPER; iniţial ma gândeam că "aoleu, vai, am pierdut esenţialul din concertul ăsta", dar când am văzut reluarea concertului la tv, mă întrebam de ce îmi plac aştia. GROAZNICI! Să mai zic de Mărăcineanu? Ah, mă scuzaţi... Mărgineanu cică îl cheamă! DEZASTRU (şi instrumentaşie şi sunet şi tot ce vreţi). Ce, speraţi cumva ca BUG Mafia să-mi fi îndulcit ziua? Mai bine faceau playback, ieşea mai bine pentru doritorii de gen muzical, nu behăituri şi întreruperi de CD ca să ţipe fiecare disperat ( "de cartier de cartier").


- în a II-a zi iar am ratat prima trupă (nu vreau să vad reluări, am vărsat destul la Trooper!) şi am ajuns când dănţuiau pe scenă eşecurile româneşti de anul acesta de la Eurovision, "Mandindinga". Mi amor, te omor...ceva de genu' astă auzeai timp de o juma de ora, indiferent că se schimba piesa sau nu. Totul s+a terminat cu "Voltărel". Ăştia măcar ştiu să facă atmosferă, dar când vezi ca trupa se bazează pe piese cu versuri lamentabile, ritmuri furate (contribuţie zero barat) şi prelegeri de o juma de ora despre faptul ca viaţa e grea şi dragostea frumoasă, atunci îţi bagi... căştile-n urechi şi pleci acasă.
Dar cum să pleci fără vreo 5 călcături peste picioare cand strada e plină de oamenii?
Pe scurt: trupe slabe, reprezentare mediocră, sunet în funcţie de cum te aşezai, prezentatori plictisitori (şi acuma stânga...acuma dreapta...).  La aşa oameni, aşa concert!
Şi vă mai întrebaţi de ce spunem NU muzicii româneşti, indiferent că sunt trupe cunoscute sau la inceput de drum? În ziua de azi toţi sunt în stare să cânte , să se dea vedete, apoi victime, că nu sunt promovaţi...Da tată, du-te la OST Fest şi cântă cu femei goale pe scenă, poate atragi şi tu atenţia, aia e cheia succesului în muzică!
Chiar, ia să+mi fac si eu trupă! Cineva interesat? Poate câştigam faza naţională Eurovision şi ajungem şi noi staruri...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu