vineri, 5 decembrie 2014

Silvia Mihalea - Psiholog / Coach / Formator

Astazi am primit o veste buna de la Silvia Mihalea: si-a lansat site-ul personal de executive coaching si consiliere profesionala :
Silvia Mihalea - Psiholog / Coach / Formator ( http://silviamihalea.ro/ )
Daca aveti nevoie de un sfat in cariera, va recomand cu caldura sa-i cereti ajutorul!



Sunt Psiholog organizational, Coach autorizat Academy of Executive Coaching &  Formator autorizat CNFPA.


Am dezvoltat experienta si competente specifice psihologiei umane in context organizational prin activitati de Recrutare si Selectie, Consiliere Profesionala, Coaching, Training, Evaluari psihologice.
Sunt arii de activitate diferite, pe care le abordez diferit, dar pe care le pun sub aceeasi viziune pe care o am, de identificare si de dezvoltare a potentialului uman / profesional, precum si de gasire a celui mai potrivit cadru in care sa se intample asta.
Targetul meu este comun cu al tau, obtinerea performantelor tale. Astfel  imi voi masura propriile performante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu